mandag 11. mars 2013

En oppdatering fra hjemmet


Nå er det en stund siden jeg laget denne bloggen, men har dessverre ikke hatt tid til å oppdatere den før nå. Grunnen er at jeg har vært på reise til Etiopia sammen med fem andre studenter fra klassen min og to helsesøsterstudenter fra Bergen. Det har vært fire uker med fokus på folkehelsearbeid, forebyggende arbeid og helseopplysning. Alt i alt en utrolig lærerik periode med mange verdier som ble testet ut. Hva er egentlig viktig?

Jeg vil ikke gå videre inn på de fine praksisukene jeg hadde her på bloggen, men anbefaler de som er interessert å lese litt på to ulike blogger om turen:


Jeg håper ellers på å klare å oppdatere med jevne mellomrom her på bloggen, noe jeg helt sikkert må øve meg på, da blogging ikke er noe jeg er særlig vant til. Men vær tålmodig: øvelse gjør jo mester.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar